Üdvözöljük vendégeinket!

2011. március 4., péntek

6. nap - Kárneváááálll

A csütörtöki késői érkezésre való tekintettel pénteken délig aludtunk. Ebéd után vásárlási lehetőség volt egy brazil népművészeti tárgyakat árusító boltban, majd egy plázában időztünk egyéni nézelődéssel néhány  órát. Este, miután visszatértünk a szállásra, együtt kerestük meg Zsolt atyát, hogy megköszönjük neki a meghívást, átadjuk ajándékainkat, és egy oklevelet, amelyben a Collegium Musicum Jaurinense Zsolt atyát a kórus Amerikai Nagybácsijává fogadja. Úgy láttuk, és ebben reménykedtünk, hogy Zsolt atya örült a köszöntésünknek.
ha valakinek nem lenne egyértelmű: Molnár Marci ;)
A vacsora végeztével két busz is rendelkezésre állt, hogy a gimnáziumból, illetev a vendégek közül az érdeklődőket a Sao Paulo-i Karneválra szállítsa. Hihetetlenül érdekes élmény volt! Az első ámulat akkor vett erőt rajtunk, amikor a belépőjegyünkön megláttuk annak 880 Reálos (cca. 100 000 Ft) árát. A helyünk egy VIP páholyban volt, korlátlan étel- és italfogyasztással (félreértések elkerülése végett: sörnél erősebb ital nem volt) kiválló kilátással a felvonulásra. Azt hiszem, ilyenben az embernek csak egyszer van része az életében, így alaposan ki is használtuk a páholy-adta szolgáltatásokat, megnéztük a felvonulókat, ettük a Hot-Dogot... Szóval így telt a búcsúesténk, majdnem 4 óra volt, mire visszaértünk a szállásra, azt hiszem, egyikünknek sem esett nehezére elaludni....

1. Ez bizony nem semmi! Nem hiszem hogy túl sokan vettek részt már élőben brazil karneválon. De igy olvasgatva ez a lazának indult látogatás töményebb programnak tűnik mint a 2 évvel ezelőtti volt.